MISS NUFFNANG

Friday, September 13, 2013

Guangzhou....

Selamat bercuti panjang ye kawan kawan sekelian...

I dan kenkawan sama unit di kolej akan bercuti ke Guangzhou, China. Rasanya nilah first time bercuti ke oversea sensorang dgn kenkawan tanpa hubby dan CK. Hee....already miss them so much.

Ni perbualan I dgn CK malam tadi:

I :   Kasih jangan menangis tau...mama pergi kerja ni. Nanti mama belikan doll house ok? So, jangan nangis..

CK:   Ok ...nanti mama belikan doll house ye. Tapi....kita nak nangis jugak !!!!


Waaa.....omak ko yg nak nangis dengar......huhuhu...


Guangzhou...




Pergi ni kejap aje, hari Isnin malam baliklah...

Oklah...bye..

20 comments:

  1. Selamat bercuti kak Ita..skrg masih di sana eh..epy oliday..mesti borong banyak kain nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aktiviti penuh ngan sopping je JM...Tak sempat sightseeing

      Delete
  2. selamat bercuti semoga selamat diperjalanan :)

    ReplyDelete
  3. have fun akak! selamat pegi dan balikkk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fun memang fun henry/john...tapi penatnyaaaa....!!

      Delete
  4. Asalam Ita..cuti cuti ..borong borong!beli jangan tak beli..nanti balik teringat ingat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam nekcik....Hahaha...memang borong sakan sopping. Memang betul tu nekcik, kalau tak beli teringat-ingat..

      Delete
  5. Apa lagi cik Ta, Nekcik dah bagi semangat tu... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaksss....en.Mie...cik Ta bukan kaki sopinglah !!! Hehehe...tapi bila dah ikut kenkawan kaki sopping, TERpaksa I sopping gak ...Boleh camtu ??

      Delete
  6. Salam kak Ita...Amcam Ghuangzhou? Best..? bila nak story neh...? nak baca...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Guangzhou best utk org kaki sopping, akak pulak lebih suka sightseeing ...Tapi dah benda depan mata, agak murah pulak harganya berbanding msia, maka akak pun bersopping lah jugak.
      Entah bila nak mulakan entry guangzhou nih...tersangat bizi dgn kerja hakiki sekarang nih. Slowly...akak cuba hapdate iye !

      Delete
  7. Wow....bile lah boleh gi Guangzhou..dgr kate senang nak dapat makanan halal. Betul ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu...banyak jugak resto halal di guangzhou..

      Delete
  8. happy shopping kak rozita, bape hari kat sana...weather sejuk tak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak shopping sangatlah cik anne....Cuaca panas terik you...

      Delete
  9. Replies
    1. Hehe...tak shopping sangatlah Suri Naz..

      Delete