MISS NUFFNANG

Wednesday, January 8, 2014

Birthday suprise !!!!

Hari ni hari jadi I yang ke 4__  hehehe....

Syukur atas segala rahmat dan rezeki yang Allah kurniakan. 


Hubby punya surprised birthday gift ialah.....






Kali terakhir terima cincin  emas ni semasa "Aku terima nikahnya....". Thas was 16 years ago..kihkihkih..


Terima kasih banyak banyak yer darling....


13 comments:

  1. happy birthday ..semoga berbahgia hendaknya

    ReplyDelete
  2. Happy birthday kak Ita...dah masuk 4 sereis ekk...tapi still nampak muda lah heee....Wahh..bestnya...dapat 2 hadiah lagi...

    JM sentiasa doakan agar akak sentiasa bahagia bersama keluarga tersayang dan sabar menghadapi liku2 kehidupan bersama...seronok pulak tgk org yg dah kawin ni...ada org syg...huhuhhu...mana prince charming JM ni..nk hadiah jugak hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe...awetss muda ??? Tersengih akak mendapat pujian dari JM...

      Thanks for the doa, JM. Akak doakan JM akan berjumpa prince charming ek...insyaallah !

      Delete
  3. Selamat hari lahir ...
    Semoga sntiasa diluaskan pintu rezeki dan diberi kesihatan yg baik...

    ReplyDelete
  4. Hepi besday Ita..semuga panjangkn umur..dimurahkn rezeki dan di.kurniakn kebahagiaan di dunia dan akhirat...dalam rahmat Allah..amiin
    Alhamdulilah bahagia nya di hargai di waktu usia semakin bertambah.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for the doa, nekchik....aminnnn

      Delete
  5. Happy birthday, kak ita! Semoga pnjng umur murah rezeki. Kak ita, saya nk tnya sikit, smlm saya baca entry jepun u, ada tulis akak bwak rice cooker. Tp saya ada bca di forum, rice cooker msia x blh guna di sana coz voltage berbeza. Akak beli rice cooker sana ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq farikica..
      Akak bawa travel cooker...beli kat hj.sharin low restoran kat shah alam (rasanya mana mana resto. ni ada jual travel cooker tu). Memang kena pakai intn.adaptor sebab voltage beza.

      Delete
  6. happy belated birthday akak! moga dipanjangkan umur dimurahkan rezeki dan dikurniakan kesihatan yang baik

    ReplyDelete
  7. hepi belated besdey kak ita...may Allah bless you.....

    alahai seronok tgk hadiah akak...berbunga2 hati kalo dpt nieh...mmg sgt2 sweet......mau tdo senyum sampai telinga ni kak yeak heheheeheheh

    ReplyDelete