MISS NUFFNANG

Monday, September 5, 2011

Kenangan Raya 2011 Part 1

Salam..

Cepatnye masa berlalu...Raya pon dah masuk raya ke 7. Cuti pon dah habis. So, back to work..



I just wanna share kenangan raya with hubby's family and my family. Sayangnye masa balik ke kg hubby, i terlupa plak nak ambik gambar CK bergaya di rumah kampung...Ralat jugak rasa di hati ni.

 

Sekarang ni, i dah balik ke rumah sendiri. Dan adik adik dan SIL n FIL plak datang beraya ke rumah kami. Yang datang ke rumah malam malam....i jamu mee goreng mamak jer (cepat dan pantas dari restoren mamak kat area rumah i...hihihi..malasnye dia..). Yang datang berbondong bondong selepas short notice ...i sempat masak nasi lemak ngan sambal bilis, ayam goreng segera, selain kacang tanah dan bilis goreng ngan telur goreng dan timun. Yang datang ke rumah selepas bagitau awal awal call nak datang rumah, i plan buat nasik ayam plak (senang disediakan sebab set nye senang jer...).


I tak la buat open house, tapi rasa nye raya kali ni, ramai betul tetamu yang datang mungkin sebab kami beraya kat rumah baru....Tu yang ramai sedara dan kenkawan datang. Alhamdulillah, murah rezeki kami. Kannn tetamu yang datang tu membawa rezeki...


Ni gambar hari pertama raya. Di rumah my mertua. My MIL punye rendang...fuhhh sedap. Kali ni rendang, ayam, rendang daging dan rendang puyuh...Meriah betul makanan atas meja. Tapi sori ek, takde gambar makanan...

Bergambar dengan mertua dan ipar...




Hubby,FIL, CK, MIL and me...



CK selepas bersalaman ngan atuk dan nenek (CK panggil nenek ni MakWe)

My mertua dengan 2 cucu mereka
CK ngan sepupu sebelah baba




Meriah betul kami jalan raya ke rumah sedara mara hubby. CK pon tak ingat penat langsung. Tapi tak sempat sampai ke rumah semula, CK dah tertidur kat dalam kereta.

No comments:

Post a Comment